Tiden går fort när man har roligt, jag tänkte ta och berätta vad vi pysslat med både i ord och bild. Sedan hoppas jag att mitt bloggande ska bli mera aktivt.

Jag har så mycket jag vill skriva om nu så jag vet knappt var jag ska börja. Men nu börjar jag med våran semester. Göteborgsresan har ni redan fått höra om men vi har haft annat för oss på min semester.

Vi var nämligen i byske på byske havsbad och bodde i mina svärföräldrars husvagn. 
Vi var där i tre nätter det var jätte mysigt och vi hade tur med vädret dom första dagarna.


 Hela familjen samlad förutom Ozzy katt som höll ställningen hemma istället.

Det blev att bada, denna sommar har man badat alldeles för lite men det ska väl tydligen vara sådana här somrar ibland också, men det var härligt att vi fick se solen lite grann iaf denna sommar :)

Roligt hade vi stora som små ;)


Både Peter och Herman doppade sig i det iskalla havet, men jag höll mig på land. 


Lite regn fick vi men det är ju som det varit hela denna sommaren ;)


Sen åkte vi till Sangis under helgen och mös på under mina sista semesterdagar.


Vi hade riktigt trevligt i gott sällskap och trotts att vädret inte var på topp så mös vi på i grillstugan, badtunnan, bastun och uterummet i stallet ;)


Min sista semesterdag avslutade vi med Ikea, inhandlade bord till hermans allt legobygge och plastblommor till mig ;) 


Måndagen 3 augusti började jag att jobba igen, jag jobbade väldigt mycket första veckan med endast en ledig dag. Så Peter och Herman passade på att åka till fjällen med mina föräldrar dom verkade ha det jätte skönt där borta. 


Efter att jag hade jobbat en lång första arbetsvecka så åkte vi ut och fiskade. 

Så nu är jag i banorna igen så mycket i banorna att jag till och med varit tvungen att sjukanmäla mig idag, ja jag har blivit sjuk så typiskt. 
Igår på natten kräktes jag och låg med feberfrossa. 
Skulle jobbat kväll idag men jag fick snällt stanna hemma, det kändes inte bra men måste ha varit något jag ätit för nu mår jag bättre och har till och med kunnat äta idag. 

Imorgon har jag ledig dag men på onsdag hoppas jag vara frisk, bara hoppas det inte blir något mer nu för då smittar jag inte fortfarande på onsdag då ska jag vara smittfri om det är något som smittar vill säga. 
Nåja nu har jag berättat vad vi pysslat med dessa senaste veckor.
Ha det fint!

1 kommentarer

Robex Lundgren

10 Aug 2015 20:59

finna bilder

Kommentera

Publiceras ej