Jag är hjärttransplanterad, äter enligt LCHF kost sedan januari 2013. Jag är ett levande bevis på att lågkolhydratkost är bra även för hjärtat.

Jag går på ständiga kontroller, mitt blodtryck, kolesterol m.m har bara blivit bättre sedan jag började med LCHF.

Jag mår mycket bättre och jag har även blivit kvitt min övervikt.
För att inte tala om den nya och härliga energin jag har fått och glädjen till att vilja röra på mig.

Idag till exempel har jag åkt skidor 9,22  km blev det idag. Det är något jag aldrig hade trott att jag skulle göra för två år sedan. Att jag skulle börja älska att åka skidor, springa, gå på gymmet, yoga ja att jag skulle älska träningen det trodde jag aldrig.

Har varit en riktig soffpotatis om jag jämför med hur jag är nu förut räckte det med någon promenad per vecka nu rör jag på mig varje dag mer eller mindre bara jag är frisk så är jag igång på ett eller annat sätt.

Idag har även solen varit framme och tänk att det gör en så glad. Vårvintern är verkligen vacker, det är en period jag inte skulle vilja vara utan.
Jag älskar vårvintern!

Jag mår bra nu och vet ni vad på varje motionsrunda jag tar så tänker jag lite extra på min donator och skickar upp ett leende och ett stort tack för att hen räddade mitt liv, vem du än var så är jag dig evigt tacksam!

Träning är livet! 

Kommentera

Publiceras ej