Semestern har börjat och vi har kommit hem från Göteborg. Hela sex dagar har vi befunnit oss i Götet och hela 8 dagar har vi varit på vift. Vi har haft en toppenresa och nästa år gör vi om det igen, jag längtar redan ❤️

Jag har nämligen varit på årskontroll på Sahlgrenska. Vi kom till Götet redan på onsdag, då blev det att bada på spa-avdelningen på hotellet.

Sedan blev det att äta god middag på Mykonos och sedan blev det promenad i Slottskogen.

På torsdag var det dags för min årskontroll, jag började med arbetsekg. Vilket jag klarade galant, det blev snäppet bättre än förra året och jag fick goda recensioner som att jag cyklade på normalnivå som en icke hjärttransplanterad människa cyklar.
Ja min träning har lönat sig och jag klappar mig själv på axeln och är glad över vad jag har åstadkommit.

Så jag firade med ett glas mousserande vin som Herman spillde ut på mig så glaset gick sönder men vad gjorde det jag fick ju en selfie iaf 😂😂

Nåja sedan blev det ultraljud på hjärtat och det såg jätte fint likaså röntgen.
På torsdagkväll tog vi det mest lugnt för jag skulle upp tidigt på morgonen för att bege mig till Sahlgrenska.
Det var roligt träffa alla på TRANSPLANTATIONSAVDELNINGEN igen, det är som att komma hem ❤️

Läkarbesöket gick jätte bra och jag pustade ut än en gång och sedan fortsatte semestrandet i Göteborg.

Vi checkade in på gothia :)

Åt pizza på en italiensk restaurang, jätte mysigt!

På lördag besökte vi Alfons Åberg konstmuseum. Sedan framåt eftermiddagen begav vi oss till Liseberg, där vi åkte massor med karuseller och träffade en gammal vän till mig som jag inte träffat på 13 år.

Bilderna får tala för sig men vi hade en toppendag/kväll.

På söndag fortsatte våran semester med att vi turistade för fullt i Göteborg.
Vi åkte stinsen sightseeing tåg ;)

Också åkte vi paddan, alltid lika mysigt och roligt :)

På måndag gick vi på Liseberg igen, vi tittade på genrepet av Lotta på Liseberg.
Herman var överlycklig för han fick se panetoz och isa.

Det var jätte roligt och vi satt väldigt nära på genrepet men till sändningen fick vi inte sittplatser då satt vi på restaurangen framför scenen istället men det var härligt att få vara med iaf :)

Sedan avslutade Herman och Peter kvällen med att åka upp dom sista åkkupongerna vi hade.

På tisdag checkade vi ut från hotellet, begav oss till nordstan för lite shopping. Sedan blev det dags att börja åka hemåt. Tåget gick 17:20 från Göteborg på tisdag och vi var hemma i Pajala först 18:30 igår ja mer än 24 timmar hade vi rest så det känns skönt att semestern fortsätter någon vecka till :)

Idag tvättar vi och bakar och ska laga äkta husmanskost a'la lchf.