Sju år har gått, min lille kille har fyllt hela sju år denna vecka. Så sju år har gått sedan den dagen då Herman kom till världen. 

Det blev en tuff start eftersom jag blev svårt sjuk i hjärtsvikt, jag blandade min bästa tid i livet med min sämsta.
Det blev många månader på sjukhus och Herman blev större och större men till slut så kom ett passande hjärta till mig.
Ett hjärta som passade perfekt, ett hjärta som gjorde mig frisk.

Ett hjärta som idag mår så bra att jag springer, jag springer för att jag älskar att leva. Jag springer för min donator och jag springer för att jag är tacksam att jag lever.

Jag kommer springa tjejmilen i år, jag kommer springa för merorgandonation. Jag har i samband med mitt kommande lopp startat en insamlingssida för merorgandonation. 
Jag vore oerhört tacksam om ni ville ge en liten slant och hjälpa mig nå mitt mål.

Klicka på länken nedan och sedan ge donation.

https://www.betternow.org/se/hannas-insamling-for-mod-mer-organdonation

Varje steg jag tar, tar jag för min donator!

Det arbete MOD gör är stort, dom lyfter frågan om organdonation och det ger resultat. När jag blev sjuk för sju år sedan så visste jag inget om organdonation, visst hade jag hört om det men det var inget jag tänkte mer på.
Tack vare MOD är det något vi idag talar mer om och det gör att fler liv kan räddas i tid. Det gör att många väljer att donera sina organ men det viktigaste av allt är att man bestämmer sig. 

Att man tar beslutet själv men jag tänker ska man kunna ta, ska man kunna ge ❤️

Så hjälp mig att nå mitt mål och hjälp mig att orka springa milen. 

Kommentera

Publiceras ej